от компании (организации): IT_Selection в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Информационные технологии, интернет, телеком" → "Поддержка, helpdesk"
с заработной платой: от 800 до 900 USD
Вакансия № 10137358 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Вторник, 5 ноября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 10137358 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Пятница, 15 ноября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 10137358 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
1–3 года
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
удаленная работа
Дополнительные сведения о вакансии: Social Media Customer Support Manager (USA)
Hello! We are looking for a very sociable, attentive to customers, friendly and problem solving Social Media Customer Support Manager.
We offer a remote full-time employment.
The headquarters is in the USA.
The company provides a popular service for thousands of customers in USA.
What you will do:
• Respond to customer inquiries and provide first contact resolution of customer issues via Facebook, Instagram, Twitter, and other social channels.
• Deliver timely and accurate responses to customer questions and requests.
• Turning potential negative customer situations into positive experiences.
• Display a professional, positive, and enthusiastic demeanor to customers.
• Escalate unresolved queries to the next level of support or to the developers.
• Provide exceptional customer experience as measured through customer surveys.
• Moderate, implement, communicate and enforce policies within the community.
Requirements:
- Advanced English fluency.
- Exceptional verbal and written communication skills.
- Excellent communication and presentation skills.
- Experience in working with social media platforms (FB, Instagram, Twitter)
- Self motivated, smart, enthusiastic, positive attitude,
- Highly organized, you can manage and prioritize several tasks.
Please feel free to send us your CV!
Откликнуться на эту вакансию: Social Media Customer Support Manager (USA)
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 10137356 на должность Инженер первой линии технической поддержки от компании ООО Роскомпьютинг в городе (населенном пункте) Москва