от компании (организации): Kelly в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Маркетинг, реклама, PR" → "Интернет-маркетинг"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 12327678 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Четверг, 29 августа 2024 года.
Дата обновления вакансии № 12327678 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Воскресенье, 22 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 12327678 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
1–3 года
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Digital Marketing Manager (B2B)
Our client is one of the largest company in the B2B Foodservice market
The role
The first priority is to implement our Digital Marketing strategy into Russian market. You will be our digital marketing expertise leader for our Russian Food Service portfolio, and responsible to build robust strategies to build awareness and buying intent for our products in the Digital medium and provide sales leads for our distributive partners.
Main Responsibilities
- Develop Content production strategy and plan for our portfolio
- Planning and implementation of Digital Media strategy aligned to the CRM strategy, building on the SEO & PPC activity to build education and awareness
- Define the best targeting strategy with the media agency (awareness phase) and our own Sales data system (conversion phase) to recruit new users
- Develop and monitor campaign budgets
- Partner with advertising agencies, marketing team to increase digital marketing results
- Management of social media channel best practice for the portfolio, driving positive brand engagement in alignment to the overall Digital Marketing plan
- Create and maintain the e-commerce business strategy: building own web shop, create growth strategy on HoReCa marketplaces, Trade web shops, etc.
Required Skills & Experience:
- University Degree in Marketing or Business Studies
- 3+ years relevant digital marketing & e-commerce experience (B2B is an asset)
- In-depth knowledge of various social media platforms, best practices, and website analytics
- Demonstrable experience with email marketing, lead generation and SEO
- Highly creative with excellent analytical abilities
- Outstanding communication and interpersonal skills
- Leadership skills
- Excellent Russian and English communication skills, both verbal and written
What the Company offers:
- A pioneering role in a changing and growing company with a vision to become a global leader in its industry
- Making a difference and contributing significantly to something greater than yourself
- Work in an international, entrepreneurial environment
- Personal and career development
Откликнуться на эту вакансию: Digital Marketing Manager (B2B)
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 12327662 на должность Инспектор по кадрам / менеджер по персоналу от компании ProfiStaff в городе (населенном пункте) Москва