от компании (организации): Cointraffic в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Информационные технологии, интернет, телеком" → "Поддержка, helpdesk"
с заработной платой: от 40000 до 90000 руб.
Вакансия № 12568041 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Воскресенье, 18 августа 2024 года.
Дата обновления вакансии № 12568041 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Воскресенье, 22 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 12568041 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
не требуется
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
удаленная работа
Дополнительные сведения о вакансии: Customer Support Specialist
If you have an undying need to help customers, consider yourself tech-savvy/smart/patient, then this job is for you.
Your responsibilities include:
- keeping customers happy by finding solutions to their issues and answers to their questions
- handling Inbound requests via Live Chat and Email in a friendly, patient and enthusiastic manner
- building loyalty by providing the best service in the industry
- gathering and evaluating customer feedback to constantly improve existing processes and Cointraffic in general
- assisting with advertising campaign launches
- approving banners in accordance with pre-defined guidelines
Requirements:
- understanding what outstanding customer support looks like and be willing to go the extra mile if required
- customer-centric approach & passion towards helping others
- curiosity as to why customer support is contacted in the first place, identify patterns and be prepared to share the story with other teams within Cointraffic
- be a hustler, not stopping after 20 obstacles a day
- be ready to work in shifts
- have excellent spoken and written English skills, any other language is a plus
You get extra points for:
- having previous work experience in customer/technical support
- having experience with Intercom, Freshdesk / Helpdesk or other live chat tools
- having work experience in ad teach companies
We offer:
- a job that is interesting, versatile and challenging
- a chance to contribute to both business and product development
- a chance to grow your role with the company as we scale
- competitive salary
Откликнуться на эту вакансию: Customer Support Specialist
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 12568027 на должность Специалист технической поддержки от компании RU-CENTER Group в городе (населенном пункте) Москва