от компании (организации): ANCOR Consumer Goods в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Информационные технологии, интернет, телеком" → "CRM системы"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 12947653 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Воскресенье, 20 октября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 12947653 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Пятница, 15 ноября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 12947653 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
3–6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: CRM specialist / CRM digital specialist
Responsibilities:
- Manage ecosystem development roadmap, considering business goals, market trends and new technologies.
- Ensure alignment on cross-functional team, review impact of process changes on other sub-streams.
- Ensure effective and efficient digital tools implementation and integrations.
- Prepare project timeline, key milestones and dependencies, risks and issues escalation, 3rd party development vendors resources assessment, coordinate 3rd party development vendors in delivery.
- Manage consumer database and control behavioural and attitudinal segmentation, suggest improvements.
- Assess CRM & Digital effectiveness and manage reporting frameworks.
- Develop and maintain reporting frameworks to ensure regular data audits to define most effective means of communication constantly increasing number of consumers engaged, and suggest improvements.
- Export datasets and provide analytical support.
Requirements: - Knowledge of CRM tools and infrastructural components;
- Knowledge of campaign set up, fine tuning, trouble shooting;
- Expertise in establishment of effective project management principles;
- Expertise in data management: exporting, data architecture set up;
- Ability to formulate business cases and shift from general to specific;
- Excellent project management, communication and presentation skills;
- Advanced MS Office skills.
Откликнуться на эту вакансию: CRM specialist / CRM digital specialist
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 12947648 на должность Клиентский менеджер (м. Перово) от компании ПАО БАНК УРАЛСИБ в городе (населенном пункте) Москва