от компании (организации): RENAULT в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Маркетинг, реклама, PR" → "Менеджер по продажам, менеджер по работе с клиентами"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 13036804 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Понедельник, 29 июля 2024 года.
Дата обновления вакансии № 13036804 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Вторник, 24 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 13036804 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
1–3 года
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Customer Experience Manager
Main tasks:
Conquest/PRM strategy
- Development of the conquest/PRM stategy in digital/crm communication plan in accordance with the general marketing communication strategy of the company and commercial plans;
- Definition of the main directions of digital omnichannel brand experience, taking into account the company's business objectives, trends in the market, e-behavioral trends.
- Development of business processes for new digital services;
- Control over of implementation of new digital services taking into account the interests of all stakeholders;
- Definition of the roadmap for achieving the objectives, ensuring their implementation
- Calculation & monitoring of performance KPIs;
- Data mining / Customer insights / Customer value (research and analysis) Lead qualification methodology:
- Lead qualification, treatment methodology development, implementation across all digital sources;
- Development of lead treatment methodology for dealers (guides, instructions) and Control over of implementation
Professional experience:
Skills:
- Digital native with 2-3 years of consumer activation experience on agency or client side;
- Proven working experience in CRM (work on integrated 360 campaigns is a plus);
- Track trends and best practices and proactively suggest the ways to properly activate in CRM;
- Understanding of CRM technical issues (back-end and integration with digital, e-commerce, social media,classic media);
- Knowledge of English at a level of Upper intermediate and higher;
- Higher education (preferably in marketing, economics, business IT)
Сonditions:
- Medical insurance: according to corporate policy, after 3 months of work;
- Life & Disability Insurance for employee according to corporate policy, after 3 months of work;
- Sport activities: admittance to team sports or financial contribution in line with Renault Russia policy;
- Car and parts discounts for model line of RENAULT;
- Special bank loans conditions, according to agreement with banks
Откликнуться на эту вакансию: Customer Experience Manager
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 13036797 на должность Начальник сборочного цеха от компании ООО СТАН в городе (населенном пункте) Коломна