от компании (организации): ByteDance в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Маркетинг, реклама, PR" → "Управление проектами"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 13206537 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Четверг, 7 ноября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 13206537 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Четверг, 14 ноября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 13206537 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
3–6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Partnerships Manager
Responsibilities
1. Client Relationship Management • Establish and manage client relationships with brands and agencies • Drive deals to closure • Retain and grow revenue from advertisers • Provide clients with the highest level of sales and customer service • Collaborate with internal teams globally across product, marketing, legal, engineering and sales 2. Product Management • Brainstorm, identify, and implement advertising solutions on TikTok and other Bytedance products to deliver measurable results for clients • Serve as an external product consultant on TikTok and other Bytedance’s owned-and-operated properties • Analyze data and glean insights to execute the client strategy and Bytedance’s marketing solutions 3. Campaign Planning and Management • Facilitate clients’ ad campaigns from start to finish • Manage internal account operations including account set up etc. • Plan and build compelling storylines and data-driven presentations that are customized to clients’ business and problems
Qualifications
1. BA/BS degree in marketing, advertising, technology or media field 2. Three to eight years of experiences in advertising sales and development, or a related sales support function 3. Demonstrated understanding of digital media platforms and ad metrics 4. Demonstrated experience in working with cross-functional teams 5. Excellent verbal and written English and Russian communication skills, Chinese as a plus 6. Experience with analyzing data and delivering insights 7. Self-starter, fast learner with a can-do spirit 8. Ability to travel domestically and internationally as needed
Откликнуться на эту вакансию: Partnerships Manager
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 13206536 на должность Экспедитор от компании ООО МС-Групп в городе (населенном пункте) Москва