от компании (организации): TrackAd в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Информационные технологии, интернет, телеком" → "Поддержка, helpdesk"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 13432599 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Понедельник, 14 октября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 13432599 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Понедельник, 11 ноября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 13432599 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
1–3 года
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Менеджер по поддержке клиентов / Customer Success Manager
Customer Success Manager will be in contact with TrackAd’s customers. He/she will help them to understand, internalize and experience the value of TrackAd throughout the duration of their journey with our company.
His/her role will be to support internal and external user, to find smart solutions for complex problems, to contribute his own ideas and to push forward our products as a whole. His/her knowledge in development will allow him to find fast solution or to provide all information to the development team to improve the product.
DUTIES AND RESPONSIBILITIES
? Support the customers with TrackAd technical integration
? Manage day to day communications with the customer once the integration is complete
? Troubleshoot, test and maintain the core product software and databases to ensure strong optimization and functionality
? Set the objectives and meet the deadline
WORK EXPERIENCE AND SKILLS REQUIREMENTS
? Ability to work in multi-tasking mode
? Loving to support and help people
? Knowledge of Excel
? Basic knowledge of JavaScript, PHP, MySQL. Experience with Linux is plus
? Knowledge of Digital marketing is plus
? Experience with Google Analytics and Google Tag Manager is plus
? Discipline, enthusiasm and good communication skills
? Proactive, fast thinking, efficient, team spirit
? English spoken, French will be an advantage
? If there is a lack of some technical skills, we will be happy to help with improvements
WE OFFER
? Work with modern technologies: Symfony 3.4, MariaDB, Vue.js
? Modern tools: Freshdesk, JIRA, Git, Slack
? To join a committed and talented team in an International company
? Training and knowledge transfer
? Full compliance with the Labour Code
? Health insurance (with dentist)
? Office Class A in Arma Zavod (5mn from Kurskaya Metro)
? Coffee, tea, fruits, ping pong table and PS4 at office
? Working schedule: from Monday to Friday 10:00 to 19:00
ABOUT TRACKAD
TrackAd is a marketing platform dedicated to advertisers and agencies. It allows them to track, analyze and optimize their advertising campaigns in real time. TrackAd Outsourcing team provides high level of marketing services for CPA and retargeting management. International brands (L'Or?al, Est?e Lauder, Decathlon) and Russian top E-commerce companies (Svyaznoy, Petrovich, Utkonos, Stolplit...) trust TrackAd to reach a high level of performances. Leader in Russia, TrackAd is a fast growing company in Europe.
Откликнуться на эту вакансию: Менеджер по поддержке клиентов / Customer Success Manager
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 13432598 на должность Главный специалист направления заключения ипотечных сделок от компании АО Банк ДОМ.РФ в городе (населенном пункте) Москва