от компании (организации): ООО АЛИБАБА.КОМ (РУ) в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Консультирование" → "Internet, e-commerce"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 13470569 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Суббота, 24 августа 2024 года.
Дата обновления вакансии № 13470569 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Воскресенье, 22 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 13470569 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
3–6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Sellers Customer Support Lead
Job description:
- Lead SP, QA and training teams to deliver the best seller experience;
- Plan the development of a seller service project, set KPIs, monitor their achievement;
- Monitor the quality of service for sellers, identify problems, implement an action plan to eliminate them;
- Implement various service channels, monitors their effectiveness;
- Study and analyze world seller service benchmarks and implement them;
- Constantly motivate and improve the level of the team.
Job requirements:
- 3+ years e-commerce experience; successful experience with TOP online platforms in Russia or worldwide;
- 1+ years of experience in managing high performing team;
- Bachelor’s Degree;
- Proven track record of translating customer needs into business/product requirements (identifying customer needs and inventing new ways to meet those needs);
- Excellent organizational skills and ability to manage multiple projects efficiently;
- Self-driven and self-motivated mindset, ability to complete tasks with minimum supervision;
- Strong analytical and problem solving skills.
What we offer:
- Work for one of world's biggest IT companies in Russia;
- Comfortable office in Moscow City with limitless fruits and coffee;
- Competitive salary with yearly indexation and performance-based bonuses;
- Mac or Windows laptop of your choice;
- Corporate medical insurance.
???????
Откликнуться на эту вакансию: Sellers Customer Support Lead
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 13470554 на должность Аккаунт-менеджер от компании Биплан в городе (населенном пункте) Москва