от компании (организации): Группа компаний «БПЦ» в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Административный персонал" → "Последовательный перевод"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 14303 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Суббота, 2 ноября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 14303 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Пятница, 15 ноября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 14303 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
3–6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Sales Operations Financial Controller
Sales Operations Financial Controller (French and Spanish speaking)
As the financial services industry struggles to stay profitable and perform, technology offers a way to effectively address the effects of regulatory reform, competition, and changing markets.
At BPC, we seek for people who understand these challenges — talented people of all ages who will bring past experience and new ideas to develop creative e-payment solutions to address these difficult issues.
A new position of Sales Operations Financial Controller (French and Spanish speaking) is now opened.
We are offering to joing our current 4 people team as a new memeber.
DUTIES AND RESPONSIBILITIES:
· Tracking and controlling the financial terms of executing agreements in each region, informing Sales and Pre-Sales managers about the occurrence of deadlines.
· Administration (including e-documentary systems) of all Sales Dept. contracting paperwork.
· Direct communications with clients considering agreement terms. Business trips are required.
· Support and development of the accounting system MS Project and Lotus Notes_KROP (filling and unloading reporting, configuration, support system).
· Preparation regular project reporting, updating reporting and project documentation to stakeholders of the project participants.
· Controlling compliance of business processes, operational projects – KPIs.
WORK EXPERIENCE REQUIREMENTS:
· Strong background in Administration management (including Financial aspects) – minimum 3 years’ experience.
· Proven record of dealing with agreements, clients and business.
· MS Project, MS Word, Excel, Power Point, Lotus Notes
· French and Spanish are a must, English desirable
· Ready for business trips to Europe, Africa and Middle East (safe countries of course) and Latin America.
WE OFFER:
· Work in a professional international environment with a growing company
· Internal professional education, future career development, interesting tasks
· Comfortable office at m.Kurskaya/Chkalovskaya
Откликнуться на эту вакансию: Sales Operations Financial Controller
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 14302 на должность Переводчик китайского языка от компании TERVOLINA в городе (населенном пункте) Москва