от компании (организации): HUAWEI в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Инсталляция и сервис" → "Руководитель сервисного центра"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 14353960 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Среда, 24 июля 2024 года.
Дата обновления вакансии № 14353960 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Воскресенье, 22 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 14353960 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
1–3 года
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Service center supervisor
BACKGROUND
Huawei Consumer Business Group (CBG) covers smartphones, PC and tablets, wearable’s, mobile broadband device, family device and device cloud service, and is the third largest smartphone manufacturer in the world. Huawei Consumer BG is dedicated to delivering the latest technologies to consumers and sharing the happiness of technological advances with more people around the world. Walk the walk and make dreams come true.
HONOR, a sub-brand under the Huawei Group, The Honor series of mobile computing devices include smartphones, tablet computers, and wearable technology. Striving for multi-dimensional growth, Honor stood at a global height, at the same time strived to be rooted in the local cultures of wherever it has a presence.
KEY RESPONSIBILITIES
- Manage daily CSC operation, act as single problem-solver and first responsible for CSC operation;
- KPI management, undertaking necessary improvements, preparing reports;
- Reply to end-user and dealer VOC within 24 hours, control and continuously improve customer satisfaction;
- Perform regular onsite checking and stocktaking;
- AR (payment for parts), credit limit control;
- Control spare parts order in 24 hours, OW recording, return, and purchase;
- Ensure related KPI and processes running smoothly: training completion, tools usage, loaner device usage etc.;
- Ensure staff and process comply with Huawei standards (audio, video, analysis, VOC, individual KPI);
- ASC staff training and enablement, weekly meetings with staff, case sharing;
- Service promotions and activities execution control.
PROFESSIONAL ATTRIBUTE
- Higher education (Bachelor degree or above);
- 2+ year’s relevant experience in electronics service business, good understanding of ASC processes, customer satisfaction and management of KPI;
- Strong command of the English language (Upper-Intermediate or above);
- Strong analytical and communication skills;
- Good knowledge of MS Office.
WHAT WE OFFER
- Global cooperation, fast-developing business, opportunity for professional growth and career development;
- Competitive salary;
- Working time: 5/2 since 9.30 a.m. to 18.00 p.m.;
- Mobile phone allowance, medical insurance and other benefits.
Откликнуться на эту вакансию: Service center supervisor
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 14353953 на должность Оператор по работе с клиентами (м Бибирево) от компании «Почта России», Офис в городе (населенном пункте) Москва