от компании (организации): ManpowerGroup в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Маркетинг, реклама, PR" → "Менеджмент продукта (Product manager)"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 16797983 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Вторник, 12 ноября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 16797983 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Четверг, 14 ноября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 16797983 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
3–6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Digital Marketing Manager
Responsibilities:
Digital Marketing Strategy
• Build & plan the overall digital marketing strategy for the region in the alignment with HQ digital marketing strategy.
• Implement the strategy for the region with special focus on innovative and volume forming products.
Social Media
• Implementation of social media strategy in relevant social media networks (Facebook, Instagram, Youtube, Vk.com).
• Localization and implementation of editorial calendar and power launches from HQ.
• Ensuring a close coordination of community management with customer service and appropriate platform implementation.
• Ensuring best in class approach to social media communication and application of innovative and most effective methods.
• Build and implement strategy on working with influencers.
Website
• Monitor up-to-date state of website.
• Support of landing pages localization.
• Creation of local landing pages in case of neccessity.
• DTC (direct to customer) model implementation.
SEA
• Coordination of agency on SEA campaigns.
• Implementation of special SEA campaigns in collaboration with agencies.
SEO
• Implement SEO strategy on the website.
• Localize rich texts and other materials in accordance to SEO strategy in cooperation with the agency.
Community management
• Build and implement community management strategy
Activations with E-partners
• Build and implement online activations for focus products and innovations.
• Coordination of creative campaigns planning and implementation.
• Special projects on online activations creation and implementation.
Content
• Content syndication tool start and support.
• Content creation and localization in case of necessity.
Digital transformation
• Knowledge sharing within RU/CA/CAU team.
Requirements:
- Higher education
- Experience working in digital marketing in western companies or digital adverting agencies 3 years minimum preferable
- Fluent English language
Откликнуться на эту вакансию: Digital Marketing Manager
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 16797981 на должность Кровельщик (г. Москва) от компании ГБУ Жилищник района Аэропорт в городе (населенном пункте) Мытищи