от компании (организации): Мултон в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Управление персоналом, тренинги" → "Тренинги"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 16846917 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Суббота, 31 августа 2024 года.
Дата обновления вакансии № 16846917 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Вторник, 24 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 16846917 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
более 6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Capabilities Development Manager
Your key accountabilities:
You will drive organizational transformation via organizational capabilities building and innovation culture development. Design, deliver and measure success of development strategy and initiatives, ensuring that this complements Multon’s strategic direction.
Your biggest priorities will be:
- Strengthening our innovation culture.
- Developing Agile across the company.
- Capability building for our priority functions (Brand Marketing, R&D and Strategic Procurement).
You will be a catalyst for team engagement and people connection by taking care of our corporate events framework (Monthly Connection meetings, Quarterly and Annual events).
You will contribute to Annual Business planning and Budgeting
You will ensure that policies, processes and tools are in place to support development strategy execution.
We are expecting:
5+ years of experience in organizational capabilities development initiatives. Experience in organizational culture development projects.
Experience in employee experience mapping, design thinking and SCRUM methodology would be an advantage.
Excellent written and oral communication skills and the ability to effectively communicate complex ideas and information to wide range of audiences and stakeholders.
Facilitation skills and project management skills.
Strong relationship building and influencing skills. Ability to work collaboratively to develop and deliver appropriate solutions.
Degree level or equivalent knowledge gained through experience.
Advanced level of English.
Position benefits:
Competitive salary.
Voluntary medical insurance and life insurance.
Challenging developing tasks and activities.
Good opportunities for professional and career growth within an international company.
Откликнуться на эту вакансию: Capabilities Development Manager
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 16846907 на должность Клиентский менеджер по работе с клиентами среднего бизнеса от компании АО Россельхозбанк в городе (населенном пункте) Москва