от компании (организации): TikTok Pte. Ltd. в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Маркетинг, реклама, PR" → "Интернет-маркетинг"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 17164127 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Воскресенье, 11 августа 2024 года.
Дата обновления вакансии № 17164127 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Вторник, 24 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 17164127 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
не требуется
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Creative Account Manager
Responsibilities
1. An agile creative thinker capable of translating any mobile game/app materials into sophisticated and clear videos or interactive creatives. 2. Convert marketing research insights to scale campaigns and measure performance to deliver the best next creative to run on the platforms of company. 3. Teach and lead creative thinking for our clients. 4. Show the best way of working with creatives to the whole EE market. Be ready to teach and communicate a lot with performs creative teams and agencies. 5. Participate in creative brainstorming sessions with developers, game/app designers, marketing, and other creative related channels. 6. Create amazing Video Ads to inspire and improve advertisers' experience. 7. Reach for the sky! - make sure gaming users and non-gaming users react every time they see one of your creatives.
Qualifications
1. BA/BS degree or above. 2. Past or current experience in Gaming/App, Advertising, or anything around ads creative design focusing on Games/App. 3. Proven experience of working with talented creators (video editors, designers, game developers). 4. Able to implements the overarching creative direction, cross-team cooperation, and knowledge sharing internally and externally. 5. Knowledge about Playable Ads. 6. Experience in preparing training materials about creating creatives and conducting training is a big plus. 7. Has a wide experience in user acquisition, marketing, advertising, video editing, games, and non-games apps- Casual, Hyper Casual is a huge advantage. 8. Creative specialist (performance oriented).
Откликнуться на эту вакансию: Creative Account Manager
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 17164125 на должность Кладовщик в отдел экспедиции от компании Familia в городе (населенном пункте) Бронницы