от компании (организации): DeckRobot в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Информационные технологии, интернет, телеком" → "Поддержка, helpdesk"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 18892111 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Суббота, 28 сентября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 18892111 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Понедельник, 11 ноября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 18892111 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
не требуется
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Customer Success Manager
DeckRobot makes Enterprise slides in one click with AI and looking for Customer Success Manager, which will help our sales team to do onboarding of our customers!
About Us:
DeckRobot Inc., San Francisco, CA has a proven product-market fit. We work with large Enterprise clients in 26 countries, 4 continents, and have offices HQ in San Francisco, R&D centers in Kyiv and Moscow, and Sales Offices in London and New York.
We have a unique product with daily use and a target market of 1 billion users. We aim to become the US market leader in 2021.
Responsibilities:
- Conducting high-quality onboarding for DeckRobot clients
- Collecting feedback from users of our product during the onboarding process
- Monitoring metrics on product usage and entering data in the Power BI
You'll need to:
- Customer Success Manager will focus on customer feedback, system data and customer engagement to limit customer churn, improve customer satisfaction with existing customers, and build a pipeline of referrals for the sales team and share the customer voice within the organization including R&D team;
- Work closely with the Field Sales team to smoothly handoff interested prospects;
- Log all activities in our CRM;
- Be responsible for your own workflow and reaching your target;
Requirements:
- Strong communication in English - other languages would be a plus
- Understanding the International Enterprise sales approach and SaaS model
- Experience working with the international market - will be a plus
- Desire to develop in an ambitious team with a cool product
Benefits:
- Attractive remuneration
- Great opportunity for career development
- Remote work is possible even after the quarantine or a WeWork-class office place in a city of your choice
- No-bullshit culture, zero politics, unlimited career growth opportunities
Откликнуться на эту вакансию: Customer Success Manager
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 18892104 на должность Инженер дежурной службы от компании Сбер для экспертов в городе (населенном пункте) Москва