от компании (организации): Hyatt Regency Moscow Petrovsky Park в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Туризм, гостиницы, рестораны" → "Управление гостиницами"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 19149893 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Четверг, 19 сентября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 19149893 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Среда, 25 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 19149893 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
1–3 года
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
сменный график
Дополнительные сведения о вакансии: Менеджер отдела размещения / Front Office Manager (декретная ставка 6 мес)
Duties:
- Exemplary management of the Front Office operations.
- To ensure the smooth and efficient running of the Front Office creating the working ambiance where all the policies and procedures outlined in the Departmental Operations Manual are strictly adhered to.
- To ensure permanent control of timeliness and completeness providing information for territorial Migration Service of Russia about registration and removal of citizens from registration at the place of temporary stay.
- To ensure that all Front Office employees deliver the brand promise and provide exceptional guest service and interaction at all times.
- To assist in greeting and checking-in VIP and Long Stay guests
- To ensure that all Front Office employees are aware of current promotions, policies and other important information.
- To ensure that all Front Office employees are familiar with the Hotel products and services.
- To implement consistent guest recognition programs and maintain a relevant and up-to date Guest History Database.
- To handle all guest and internal customer complaints and inquiries in a courteous and efficient manner, following through to make sure problems are resolved satisfactorily.
- To assist in the preparation of the Annual Business Plan for Rooms.
- To ensure all risks for potential financial transaction issues are brought to minimum through strict implementation of cashiering policies and procedures and on-going coaching and training.
- To ensure that all Hotel and local rules, policies and regulations relating to financial record keeping, money handling and licensing are adhered to, including the timely and accurate reporting of financial information.
Requirements:
- Higher education (hospitality education is an advantage)
- Previous hotel experience in FOM position at least 1 year
- Excellent knowledge of MS Office, Opera, other hotel programs knowledge is an advantage
- Fluent English, other languages are an advantage
- Excellent presentation and communication skills
Откликнуться на эту вакансию: Менеджер отдела размещения / Front Office Manager (декретная ставка 6 мес)
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 19149892 на должность Главный аналитик от компании ПАО Московская Биржа в городе (населенном пункте) Москва