от компании (организации): Johnson & Johnson в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Медицина, фармацевтика" → "Маркетинг"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 19348028 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Понедельник, 21 октября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 19348028 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Воскресенье, 10 ноября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 19348028 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
более 6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Product Director
Responsibilities:
- Develop and deliver appropriate brand plan based and aligned to relevant customer and country operating plans, working with cross-functional team;
- Define brand programs with objectives, resources, KPIs and expected returns;
- Support development of customer plans, identifying brand issues and objectives for each customer and defining programs to address them;
- Lead successful implementation of cross-functionally aligned brand plan;
- Lead, organize and deliver local programs and materials (incl. brand knowledge training and promo materials) for FF;
- Ensure local approval of all materials, programs and projects;
- Participate in development of customer understanding, analysis and insight generation;
- Develop deep knowledge of market dynamics, needs and opportunities for the brand;
- Enable brand knowledge sharing;
- Support delivery of P&Ls for assigned products in country;
- Support achievement of KPIs through regular monitoring and assessments;
- Respond to emerging challenges with appropriate measures in collaboration with Global brand teams;
- Lead the work of cross-functional team for assigned products;
- Drive portfolio-thinking and provide portfolio/brand expertise within country across stakeholders groups;
- Identifies KOLs and develops fruitful partnership with them;
- Demonstrate appropriate knowledge and understanding of internal departments, key contacts, organizational structure and culture;
- Integrate portfolio and customer perspectives.
Requirements: - University degree in Medicine, Pharmacy or Business;
- At least 3 years of overall pharmaceutical experience;
- At least 3 years of extensive marketing and brand management experience;
- Technical marketing skills (needs, segmentation, SWOT analyses, creation of competitive strategies, risk assessment, etc.);
- Understanding of market research tools;
- Excellent communication and learning agility skills;
- Proficiency in Russian and English.
Откликнуться на эту вакансию: Product Director
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 19348027 на должность Customer Experience Manager (Digital team) от компании Берингер Ингельхайм в городе (населенном пункте) Москва