от компании (организации): ООО Меркурио в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Информационные технологии, интернет, телеком" → "Поддержка, helpdesk"
с заработной платой: от 60000 руб.
Вакансия № 19786549 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Среда, 6 ноября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 19786549 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Четверг, 14 ноября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 19786549 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
1–3 года
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
удаленная работа
Дополнительные сведения о вакансии: Customer Support Manager
Mercuryo is a global payment ecosystem that offers a variety of B2C and B2B products. B2C services include a crypto wallet (allows buying and selling crypto using bank cards) and prepaid cards for paying for your daily purchases in crypto. B2B services include a cryptocurrency widget, mass & cross-border payments, gig solution, and others.
We genuinely believe that cryptocurrency will become an integral part of our future and launched Mercuryo as a bridge to a new economy.
Responsibilities:
1. Help to solve users’ problems via phone, intercom chats, and Telegram.
2. Automate communication processes with product users.
3. Constantly improve the service.
4. Describe and assign tasks for the technical department.
Key manager’s characteristics:
1. Strong Russian and English language skills, both verbal and writing.
2. Has life goals, ideas, and own projects.
3. Knows what a block, a hash, and a node are.
4. Enjoys talking to people and solving problems.
7. Self-discipline: said ? did the job, concorded ? did the job, did what was concorded, and then did more on top of that.
Convenient schedule and an office next to the Flacon design factory in Moscow.
Please, send us a short essay about yourself in English.
We are not screening students and candidates without support experience, thanks for understanding.
Откликнуться на эту вакансию: Customer Support Manager
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 19786533 на должность Менеджер отдела заботы в онлайн-школу рисования от компании ИП Манькова Анна Алексеевна в городе (населенном пункте) Москва