от компании (организации): CHANEL LLC/ШАНЕЛЬ в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Маркетинг, реклама, PR" → "Менеджер по продажам, менеджер по работе с клиентами"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 20721066 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Вторник, 1 октября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 20721066 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Четверг, 14 ноября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 20721066 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
1–3 года
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Customer Service Specialist/ Специалист клиентского сервиса
Responsibilities:
Logistics / orders / BOCC follow-up?:
- Daily monitoring to control that all orders are fulfilled correctly : detect all orders not properly processed, communicate with logistics and IT counterparts to unlock/correct orders affected
- Instruct all demands forwarded by CCC regarding accounts, orders, payments, deliveries, returns, refunds
- Follow relationships with carriers (performance, disputes)
- Coordinate with boutiques C&C and C&D operations assisting them in case of operational issues or ECOM process clarification need
Payment and accounting follow-up:
- Control that all financial data are registered and reconciled properly (invoices, credit notes, payments)
- Follow and instruct all payment disputes/chargebacks
First level of RUN support:
- create appropriate tickets for bug if relevant/ follow corrections
- report anomalies and liaison with local Russian teams: warehouse, stores, carriers...
Forecasts:
- Estimate and book forecasts for products, wrapping and samples needed for local ECOM business
Customer Care Center:?
- Animate and assist your CCC team updating them with operational hot topics, training them and adapting procedures to new process & tools
Requirements: -
Higher education
-
English level - Upper Intermediate/ Advanced
-
Experienced MS office user (MS Excel)
-
Experience in Axapta is a plus
Personal skills:
-
Agility, conflict resolution, empathy, self-management skills, confidence, team work, communication, stress resistance
Откликнуться на эту вакансию: Customer Service Specialist/ Специалист клиентского сервиса
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 20721064 на должность Менеджер по работе с клиентами от компании ООО Камень Экспо Холдинг в городе (населенном пункте) Москва