от компании (организации): Marks & Spencer в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Информационные технологии, интернет, телеком" → "Электронная коммерция"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 20922211 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Воскресенье, 1 сентября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 20922211 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Суббота, 21 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 20922211 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
3–6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Digital performance specialist
We are looking for a competent digital performance specialist with skills across PPC, paid social and display advertising with performance and brand campaign experience.
Developing strategies to increase traffic and monitoring performance to measure the success of the campaigns for all company’s resources (e-com web-sites, mobile application).
Tasks & Responsibilities:
- Execution of company’s strategy in all digital channels
- Roll-out digital marketing activities coordinated by Marketing Manager and E-commerce Manager
- Lead all major communication campaigns in digital, including briefing the suppliers, media plans development, advertising materials development, results tracking
- Acquiring and retaining new customers;
- Analysis of the market, target audience, competitors;
- Ensuring best possible spent optimization based on learnings from multiple A/B tests across creatives, targets and other strategies;
- Coordination of work with agencies, suppliers, headquarters, and other departments
- Partnering with Marketing colleagues and cross-functional teams from other departments to improve KPIs
- Identifying and championing new tools, channels, tactics, and experiments
Requirements:
- 3 years and more experience of work in the retail company or in the digital advertising agency
- Full time work
- Advanced knowledge of Google AdWords, Google Display Network, YouTube, Facebook, Instagram, Yandex, VK, Mytarget.
- Strong MS office efficiency with specific focus on Excel and PowerPoint, Google Drive products (Sheets, Slides)
- Understanding the correlation dependencies and synergy between online and offline media channels
- Strategic thinking in digital media buying and planning
Условия труда для работника на вакансии: Digital performance specialist
- Трудовые отношения в соответствии с требованиями ТК РФ с первого дня работы.
- Дополнительная медицинская страховка.
- Скидки на всю продукцию Marks&Spencer, GAP, Banana Republic.
- Офис - м. Войковская (2 минуты от метро пешком).
Заработная плата обсуждается с каждым кандидатом индивидуально!
Откликнуться на эту вакансию: Digital performance specialist
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 20922199 на должность Маркетолог от компании Сателайт в городе (населенном пункте) Москва