от компании (организации): ООО Особое приглашение в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Консультирование" → "Internet, e-commerce"
с заработной платой: от 50000 руб.
Вакансия № 21122818 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Пятница, 20 сентября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 21122818 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Суббота, 21 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 21122818 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
1–3 года
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
удаленная работа
Дополнительные сведения о вакансии: Manager of the on-line call-center
We are expanding andi nvite the Manager of the on-line Call Center with knowledge of English
We need a person with a confident English and experience in the service sector, service support, call centers, sales. Experience in recruiting staff and working with "cold" calls (active consultations) will be a big plus.
You must have developed communication skills, a communication culture and be able to independently organize your working day.
Work in 2 formats: on-line -Full (full) or partial (part) in the schedule, 16-24 Moscow time. Salary: from 50,000 and above. Payments are stable and timely, 2 times a month. Training and constant on-line support are provided.
What are you going to do?
Conduct preliminary interviews of candidates for IT companies in the USA and Canada. There is a resume database.
How will your work be arranged?
Most of the communication is correspondence, mail and messengers, calls, less often-meetings in telegrams. All this is automated.
* Organization and conduct of interviews;
* Evaluation and selection of candidates for vacancies;
* Advising the candidate;
* Formation of a package of documents for employment
* Maintaining statistics and reporting on recruitment;
What else you need to know about how we work
• We support our managers, help them to be effective and confident. We have a mentoring system
• We have a progressive payment system. The manager sees in real time how much he earned. There are bonuses and extras. opportunities
• We have a GROWTH system. Then the level “Training of the manager for the preparation of candidates” and “Head of the department
Откликнуться на эту вакансию: Manager of the on-line call-center
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 21122814 на должность Оператор контактного центра/специалист по поддержке партнеров от компании Ozon Логистика в городе (населенном пункте) Москва