от компании (организации): АО L’Or?al в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Высший и средний менеджмент" → "Маркетинг, реклама, PR"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 21155771 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Вторник, 1 октября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 21155771 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Понедельник, 11 ноября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 21155771 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
более 6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Brand Marketing Head (Fragrance Business Unit – L’Oral Luxe Russia)
MAIN ACCOUNTABILITIES
? Deliver brand performance KPIs: volume, net sales, profit, and market share. Adjust brand strategy and
activation plan in response to the fast-changing environment
? Lead annual plan development, including budgeting, launch planning, communication strategy in line
with the global guidelines
? Partner with sell-in, sell-out and trade marketing teams to define retail activation strategy and support
(priorities, planograms, promo-strategy, market share targets, major activations, and events). Deliver
tailored plans for specific customers, dedicated plans for flagship outlets with focus on retail experience,
set-up E-commerce strategy for success.
? Adjust category strategy in fast changing business environment: define portfolio, support model,
commercial priorities, need in local communication, innovation pipeline, commercial strategy.
? Lead development and execution of local 360 activation strategy: Media planning with special focus on
Digital, BTL, CRM, PR. Define local influencer strategy. Plan and execute launch campaigns in line with
the global calendar and guidelines.
? Contribute into building local consumer insights understanding.
? Develop the team: train and coach in marketing skills, media planning, project management,
communication etc. Improve team capability and capacity, effectiveness of collaboration.
? Collaborate with international teams: ensure alignment, timely reporting, and best-in-class relationship.
Ensure Russia point of view is known and respected, innovation and communication fits country needs,
innovation gaps and specific local needs/ insights are clearly defined and communicated, drive decision
on who does what on fixing the gap and lead local action plan.
CRITICAL COMPETENCIES
Hard:
- Marketing strategy: operational marketing
- Communication strategy: incl. media strategy, digital strategy
- Portfolio management
- Business analytics
- Fragrances expertise
- Retail experience & activation
Soft:
- Strategic thinking
- Ability to manage complexity
- Cross-functional leadership & teamwork
- Consumer-centricity with respect to customer needs
- Luxury and aesthetics sensitivity
- Culture/trend sensitivity
- Influencing with political sensitivity
Откликнуться на эту вакансию: Brand Marketing Head (Fragrance Business Unit – L’Oral Luxe Russia)
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 21155769 на должность Специалист по расчету заработной платы от компании Центральное управление федеральной службы по экологическому, технологическому и атомному надзору в городе (населенном пункте) Москва