от компании (организации): Arche Consulting в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Информационные технологии, интернет, телеком" → "Консалтинг, аутсорсинг"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 21859296 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Четверг, 29 августа 2024 года.
Дата обновления вакансии № 21859296 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Суббота, 21 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 21859296 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
не требуется
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Customer Service Representative with English and German
RELOCATION TO Gdansk (Poland)!!!
Your workplace:
An American company where the management standards for every company in the world are the same - everyone is equal and there is cultural diversity in the teams. You will be responsible for global projects for the largest companies in the world in the field of modern technological solutions.
We offer:
- opportunity to be part of a rapidly expanding global organization with irreproachable reputation,
- stable employment based on an employment contract,
- granted relocation to Gdansk (Poland) & Visa support,
- competitive salary: € 1150 (after the taxes),
- relocation bonus: € 1000 after the taxes,
- 5-day working week (8 hours per day),
- medical Insurance,
- nice and friendly atmosphere,
- professional development and clear career path,
- the opportunity to participate in training (including introductory training at the beginning of cooperation),
- benefits package;
Requirements:
- knowledge of German at C1 level,
- knowledge of English at B2 level,
- knowledge of MS Office package, including MsExcel,
- highly developed communication skills and interpersonal skills,
- experience in customer service will be an asset;
Responsibilities:
- contact with client and keeping international business relationships in foreign languages,
- answering and solving questions about the calculation of payments, withdrawals and other related,
- everyday work with Excel,
- entering data into the system,
- registration and implementation into the client's system,
- taking care of a high quality of service.
We are looking to receiving your CV in English.
Откликнуться на эту вакансию: Customer Service Representative with English and German
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 21859293 на должность Эксперт SAP, Группа улучшения бизнес-технологий и ИТ от компании EY (Эрнст энд Янг) в городе (населенном пункте) Москва