от компании (организации): ООО Нилфиск в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Инсталляция и сервис" → "Менеджер по сервису - промышленное оборудование"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 2233926 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Четверг, 5 сентября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 2233926 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Воскресенье, 22 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 2233926 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
более 6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Service Manager/ Technical Director
Уважаемые кандидаты!
Мы готовы рассматривать соискателей с опытом работы по организации сервисного бизнеса в территориально распределенных компаниях. Это не сервисные центры, это выездное обслуживание клиентов. Кандидаты с опытом работы в автомобильных СТО не рассматриваются.
Responsibilities:
Mission:
- Develop and sustain own and partners service network by implementing common high quality standards technical and organizational
- Maintain sales & service strong synergy improving product competitiveness
- Arrange maintenance service plan as a part of fleet management approach
- Increase and maintain high qualification level of all service engineers
- Create and maintain guidelines to improve quality of service support for key clients, increasing product marginality. Initiate business processes focused on client’s expectations improving client’s field force effectiveness.
Main Duties:
- Perform accordingly to given targets sales of service, parts and accessories
- Create and maintain action plan to increase service network efficiency. Managing service network operational and commercial functions
- Implement and execute professional/industrial cleaning service market analysis, budget planning, service price positioning, parts product range definition, inventory order control
- Arrange, control and analyze efficiency of service/technical training for internal and externals customers
- Provide technical aftersales warranty support direct and indirect sales channels
- Perform project management
Primary Purpose of the Position: To run a world-class premium service business.This will involve achieving the Business Unit Growth, Revenue and EBIT Targets by providing quality leadership to the Service team, and effective technical support to distributors and end-customers.
Requirements:
- At least 10 years’ experience in a technical role in an allied industry
- A proven track record of having built a service business from scratch into a world class high performance team and division
- A proven background knowledge in mechanical fault finding, maintenance and repairs of mechanical/electrical equipment
- Experience in running a team of technicians who can maintaining and repairing capital equipment.
- A related trade qualification such as Engineer, plant mechanic, motor mechanic, electrician, or auto-electrician.
- Strong business and technical attitudes, with the ability to think strategically to meet customers’ needs.
- Highly organized and comfortable with managing multiple projects and tasks to meet timelines in a high pressure environment.
- Solid leadership skills, including a demonstrated commitment to develop people and an ability to establish and maintain strong interpersonal relationships.
- Self-motivated with the ability work autonomously
- Good presentation skills with an ability to liaise effectively with people from various levels in a corporate environment.
- High level of accuracy and attention to detail, including strong reporting skills.
- Excellent working knowledge of Microsoft Office programs.
- Current drivers license.
Условия труда для работника на вакансии: Service Manager/ Technical Director
- Полное соблюдение ТК РФ (оформление, оплата больничных, отпусков и пр.)
- Работа в стабильной международной компании
- Возможность развития
- Официальная конкурентная заработная плата: оклад + годовой бонус, система льгот и компенсаций, принятых в компании (ДМС, мобильная связь, доплата на питание и т.д.)
- Корпоративный автомобиль
Уважаемые кандидаты!
Просьба указывать свои ожидания по заработной плате.
Старт работы по данной вакансии - январь 2018 г.
Откликнуться на эту вакансию: Service Manager/ Technical Director
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 2233924 на должность Фармацевт (м. Динамо) от компании Ригла в городе (населенном пункте) Москва