от компании (организации): ATSAL в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Управление персоналом, тренинги" → "Тренинги"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 22355917 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Суббота, 5 октября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 22355917 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Среда, 13 ноября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 22355917 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
не требуется
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Customer Success Manager
We are ATSAL, an HR Consulting & Recruitment Agency operating in Russia, CIS and Europe.
Our client is a French global company which produces a unique SaaS software that helps companies during their hiring processes. They started out by positioning themselves in the behavioral assessment segment. Today, they are the leader in predictive recruiting.
Our client is looking for a Customer Success Manager !
Tasks
/ Ensure customer onboarding:
- Understanding customer needs and ensuring personalized skills development
- Transform their mindset to change the HR world
- Transfer your expertise by supporting them in getting started with AssessFirst and setting up the tool in their company,
/ Animation of interventions:
- Ensure extraordinary interventions (great atmosphere, creation of good relations, personalization …)
- Be responsible for the different stages of each intervention (workshops, webinar, training etc ...):
- Organize, animate, monitor sessions and validate the level of learning and satisfaction of the group
/ Customers follow-up:
- Ensure that all users are comfortable with the platform and the interpretation of questionnaire results
- Identify the risks of churn and the potential of each account
- Share customer feedback internally to optimize the solution
Profile
- Energy, dynamism and ability to listen, answer train and teach.
- Fast learning, effective understanding of customer need
- Knowing how to respond to customer objections.
- >5 years of experience.
- Technophile, connected, agile.
- English language, French would be a plus
Conditions
- Excellent conditions.
- A really dynamic and agile environment.
- Freedom: This is a full remote position but in Russia, Moscow would be better.
Откликнуться на эту вакансию: Customer Success Manager
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 22355916 на должность Менеджер по работе с клиентами (страны СНГ и ближнее зарубежье) от компании AXELOT в городе (населенном пункте) Москва