от компании (организации): Arche Consulting в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Информационные технологии, интернет, телеком" → "Консалтинг, аутсорсинг"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 22365971 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Вторник, 29 октября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 22365971 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Воскресенье, 10 ноября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 22365971 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
не требуется
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Customer Support Specialist with English and German/French
RELOCATION to Poland (Wroclaw/ Krak?w/ Gda?sk)!!!
Your workplace:
An American company where the management standards for every company in the world are the same - everyone is equal and there is cultural diversity in the teams. You will be responsible for global projects for the largest companies in the world in the field of modern technological solutions.
We offer:
- Opportunity to be part of a rapidly expanding global organization with irreproachable reputation,
- Stable employment based on an employment contract,
- Granted relocation to Poland & Visa support,
- Salary for German speakers: 1250$ (after the taxes),
- Salary for French speakers: 1050$ (after the taxes),
- Relocation bonus: 1050$ (after the taxes),
- 5-day working week (9am-5pm of 24/7)
- Medical Insurance,
- Nice and friendly atmosphere,
- Professional development and clear career path,
- The opportunity to participate in training (including introductory training at the beginning of cooperation),
- Benefits package.
Requirements:
- Knowledge of German or French at B2 level,
- Knowledge of English at B2 level,
- Computer, internet and MS Office literacy,
- Good understanding of all forms of public transport,
- Incident management experience will be a great asset,
- Skilled researcher and comfortable using a variety of online sources in various languages,
- Good communication skills and attention to detail.
Responsibilities:
- Support for foreign customers,
- Phone and email contact with the clients,
- Providing specific solutions in accordance with procedures,
- Close cooperation with other company departments.
Required: Citizenship of Ukraine, Russia, Belarus, or EU
We are looking to receiving your CV in English.
Откликнуться на эту вакансию: Customer Support Specialist with English and German/French
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 22365961 на должность Администратор Департамента от компании GMCS в городе (населенном пункте) Москва