от компании (организации): Самсунг, Группа компаний в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Информационные технологии, интернет, телеком" → "CRM системы"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 22535238 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Четверг, 29 августа 2024 года.
Дата обновления вакансии № 22535238 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Понедельник, 23 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 22535238 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
3–6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: CRM Manager
Responsibilities:
- Development and implementation of CRM marketing campaigns aimed at promoting Samsung devices and brand. Develop special campaigns: Onboarding/trigger mechanics, Regular newsletter campaigns.
- Development of plans for marketing promotion and the preparation of creatives for product campaigns, reviewed and approved with Marcoms, Ecom, Business teams.
- Develop targets and prepare segments (numbers, description and target validation)
- Process campaigns through all steps of campaign workflow, including HTMLs review and send-outs proofing and validation stages.
- Run CRM projects (new features) to improve processes, approaches and methods of CRM operation.
- Budgeting of upcoming project costs and budget administration, timely entry into the system, document management.
- Work with marketing agencies at all stages of the development and implementation of marketing campaigns, from briefing to performance analysis. Quality control, deadlines, and compliance with company, brand and product category standards.
- Participation in the development of marketing research (task setting, analysis of results and development of recommendations for improving project efficiency).
- Maintaining contracts with marketing agencies and agents involved in advertising campaigns, communication with internal services to coordinate documents.
- Collaboration and information exchange with other departments, with all groups of the product, as well as with the head office in Korea. Marketing support for the regional divisions of the company.
Requirements: - Proven work experience as CRM manager of at least 4 years
- Excellent understanding of consumer direct and data-driven marketing
- Familiarity with modern CRM system technologies
- Proficient in MS Office (Excel, Access, Word etc.)
- Strong analytical mindset with problem-solving skills
- Excellent communication and collaboration skills
- BSc/BA in computer science or relevant field
- Fluent English
Условия труда для работника на вакансии: CRM Manager
- Salary + bonuses
- Medical insurance
- Mobile compensation
- Meal compensation
Откликнуться на эту вакансию: CRM Manager
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 22535235 на должность Ассистент отдела импорта, закупок от компании ООО DESIGN PLACE в городе (населенном пункте) Москва