от компании (организации): Olin в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Административный персонал" → "Секретарь"
с заработной платой: от 40000 до 65000 руб.
Вакансия № 2283894 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Суббота, 24 августа 2024 года.
Дата обновления вакансии № 2283894 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Воскресенье, 29 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 2283894 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
1–3 года
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Administrative Assistant
Agile energetic team of 5 young people, is looking for an English-speaking Administrative Assistant to support operations of representative/sales office of global chemical corporation Olin:
Main responsibilities
Administration includes:
- Organization of
- business trips (booking of the tickets, hotels and taxies, coordination of the meetings etc.).
- exhibitions (stand reservation, registration, brochures issuing, follow up stand operation during the exhibition).
- local office events.
- Dealing with office supplies and overall office life support.
- Ordering souvenirs etc.
- Preparing ID-cards and powers of attorney.
- Visiting the post office and the Bank.
- Visa support for employees and guests.
- Organization of conferences as listener or presenter (paying for participation etc)
Document workflow includes:
- Checking the details in the documents (agreements, reports, acts etc.) for both Customers and Vendors for reliability.
- Prepare all documents to be ready to send away by mail and by post (including stamping them and bringing them to the General Director for signing).
- Putting all documents to the right place in special folders.
- Scanning and mailing all the signed documents for accountants, Customers and Vendors.
- Checking vendor’s invoices before payment.
- Drawing up Contracts for new vendors and customers.
- Solving problems with missing documents (rechecking, reissuing, resending etc.).
- Interaction with internal and external organizations.
Requirements:
- Work experience in administrative role >1 year;
- Fluent written and spoken English and Russian;
- Experienced user of PC;
- Understanding of business ethics.
Conditions:
- Salary: 40-65 kRub/month gross; revised every year.
- Comfortable office in 5 minutes from Park Kultury metro.
- Occupation: full time.
- Friendly positive warm atmosphere
Откликнуться на эту вакансию: Administrative Assistant
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 2283892 на должность Врач Остеопат от компании ООО Osteopathic Center в городе (населенном пункте) Москва