от компании (организации): ИБМ Восточная Европа/Азия - IBM EE/A в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Информационные технологии, интернет, телеком" → "Поддержка, helpdesk"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 22908689 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Четверг, 7 ноября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 22908689 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Четверг, 14 ноября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 22908689 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
1–3 года
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
сменный график
Дополнительные сведения о вакансии: IT Helpdesk Specialist
Welcome to the Global Technology Services team at IBM!
Client satisfaction will be your ultimate goal in this role. As a customer service representative, you will be on the front line serving our customers. You’ll be the technical resource and point person interacting with clients, vendors, and senior management, to identify and resolve complex technical problems. If solving problems and helping others succeed excites you, let’s talk!
Your Role and Responsibilities
The subject position implies direct contact with IBM customers via phone and emails, focusing on getting required information for creation or update of service request for technical support.
Primary responsibilities:
– Process incoming phone calls and emails.
– Create new service requests for technical support.
– Update existing service requests for technical support.
– Monitor urgent service requests for technical support and passing them over to corresponding duty engineer via phone call.
– Process parts ordering and engineer assignment requests.
Required Technical and Professional Expertise
– Knowledge of English on a sufficient level for confident and literate communication via phone and emails. Upper intermediate or higher levels.
– Verbal and written communication skills.
– Demonstrate stress tolerance as one of the key personal quality.
– Teamwork and collaboration skills.
– Analytic and systematic approach in problem-solving.
Preferred Technical and Professional Expertise
– Knowledge of base principles of HW IT products (servers) components and operation.
– Knowledge of base principles of HW IT products (servers) administration.
– Demonstrate optimistic approach in problem-solving.
– Punctuality.
– Be attentive to details.
– Previous experience of working in help desk or IT is highly welcomed.
– Passion for future development in IT.
Important: day - night support (shift schedule)
Откликнуться на эту вакансию: IT Helpdesk Specialist
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 22908687 на должность Промо-консультант Chopard в ЦУМ от компании Mercury. Ювелирные украшения и часы в городе (населенном пункте) Москва