от компании (организации): ACCOR.Управляющая компания в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Туризм, гостиницы, рестораны" → "Управление гостиницами"
с заработной платой: от 80000 до 85000 руб.
Вакансия № 2374915 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Воскресенье, 11 августа 2024 года.
Дата обновления вакансии № 2374915 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Суббота, 5 октября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 2374915 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
3–6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Finance Specialist
Responsibilities
- Issuance of company invoices
- Organizing the flow of accounting document within the company and with accounting providers for proper registration of documents
- Creation of Currency Control document related to bank operation in foreign currency
- Gathering all the necessary documents in order to answer to tax request
Account receivable
- To issue invoice & book the revenue in the accounting tools
- To follow the encashment of the invoice (reminders, mentioned paid on the registration file)
Interaction with Accounting Provider
- To organize the flow of document exchange with Accounting Provider
- To supervise the correctness of cost allocation by nature and department according to AccorHotel chart of account
- To keep update the register of Asset of the company by informing the Accounting Provider of asset write-off
Other accounting related task
- To gather all required document required by Tax Office for Tax control
- To prepare all supporting document for review by External Auditors (act of reconciliation with Partners
- To prepare Act of Acceptance of service for all Foreign partners
- To prepare Currency Control document within the Internet Bank System for all transaction in Foreign Currency
Profile:
- Education in Accounting
- Professional experience of at least 3 years
- Russian + Fluent business English (both verbal and written)
- French and all other languages appreciated.
- Computer skills: 1C, MS Office (Word, Excel, Power Point)
- Hard-working, ability to remain calm under pressure
Employment Terms:
- Employment in accordance with RF Legislation (payment for vacations, sick leaves, timely and duly salary payment)
- Voluntary medical Insurance
- Life Insurance
Откликнуться на эту вакансию: Finance Specialist
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 2374913 на должность Hotel Manager Rooms (Eam – rooms) / Director of Rooms Division от компании Sheraton Palace Hotel в городе (населенном пункте) Москва