от компании (организации): Spice Agency в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Информационные технологии, интернет, телеком" → "Игровое ПО"
с заработной платой: от 5000 USD
Вакансия № 24783960 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Суббота, 3 августа 2024 года.
Дата обновления вакансии № 24783960 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Воскресенье, 22 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 24783960 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
3–6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Lead Level & Lighting Designer (Unreal Engine)
RESPONSIBILITIES:
-
Full cycle level design: from blockout to optimized and polished level.
-
Atmospheric & architectural lighting design: leveraging RTXDI and RTXGI (Raytraced Direct Illumination and Global Illumination) to achieve state-of-the-art atmospheric lighting in various environments and social spaces (e.g. outer-space lounge, underwater world, lava planet, starship, etc).
-
Show lighting design: dynamic lighting synchronized with music, additional light sources and effects to support show design intentions.
-
Optimization and polishing of existing levels;
-
Placement of optimized level collision shapes, triggers, audio volumes, sfx and vfx sources;
-
Research and experimentation showcasing RTX capabilities in show creation;
-
Acceptance and adaptation of levels supplied by show production partners and art outsourcers;
-
Interaction with creative partners from the show / entertainment industry, art department.
-
Preparation of level design guidelines; documentation of important information related to working with content in Confluence or its equivalent.
SKILLS (MUST):
- 4+ years in level design.
- 2+ years of Unreal Engine development experience.
- Strong understanding of tech budget constraints, level design optimization.
- Passion for lighting design.
- Basic understanding of Blueprints.
SKILLS (NICE TO HAVE):
- Understanding of VR limitations and best practices.
- Experience with RTX.
- Houdini experience.
- Understanding of Unreal Sequencer.
- Participation in commercial releases of projects made in Unreal Engine 4 (high budget AAA projects are a plus.)
- Experience with DMX Plugin for Unreal Engine.
- Perforce experience.
Откликнуться на эту вакансию: Lead Level & Lighting Designer (Unreal Engine)
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 24783953 на должность Marketing Cost Control Specialist от компании Samsung Electronics Rus Company в городе (населенном пункте) Москва