от компании (организации): ООО Дельта Софт Групп в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Административный персонал" → "Последовательный перевод"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 24964395 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Среда, 2 октября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 24964395 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Воскресенье, 10 ноября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 24964395 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
1–3 года
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Customer Support Representative
Requirements:
- Fluent English is a must as it is your main language of communication with the clients;
- Strong written communication skills;
- Other Language proficiency including major European and Asian languages is a major advantage;
- Experience in personal sales of digital, financial or other products / Customer service to international clients is a major advantage;
- Disciplined approach to work, reliable service during scheduled hours
- Analytical and detail-oriented mind;
- Trading and Crypto currencies trading experience is major advantage;
- Experience of metrics-based performance is an advantage;
- Computer background, understanding of data communication and processing is an advantage.
Responsibilities:
- Handle requests for support from existing and potential users that come via support web-site, live chat application, email, social media, and other means of communication;
- Ensure timely responses to user requests according to user’s Service Level Agreements (SLAs) and applicable internal standards and procedures;
- Advise existing and potential clients on purchase of additional products and services from Covesting;
- Properly classify and describe user’s issues and problems for software developers;
- Advise relevant internal teams on user issues and respective actions to resolve their root causes;
- Stress resistance.
Conditions:
- Tele-commute is possible;
- Late/Night shift schedule is possible for 24x7 support;
- Expect rapid promotion to other roles in customer service, sales, marketing, - if you’re a high performer.
Откликнуться на эту вакансию: Customer Support Representative
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 24964394 на должность HR BP/HR Business Partner от компании РЖД-Медицина в городе (населенном пункте) Москва