от компании (организации): Embassy of Denmark в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Административный персонал" → "Секретарь"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 26295648 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Суббота, 5 октября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 26295648 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Среда, 13 ноября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 26295648 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
3–6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Accounting assistant and administrative coordinator
You will be part of the administrative team at the Embassy. You will support the senior accountant in the handling of the embassy’s accounts and you will play an important role as administrative coordinator. This includes management and maintenance of the embassy property, coordinating the work of drivers and technicians in ensuring a smooth day-to-day running of the embassy. The job includes frequent contact to subcontractors and partners in e.g. coordinating maintenance work as well as overseeing the various support functions of the embassy.
Responsibilities:
- Support functions for the senior accountant including handling of VAT reimbursements, management of embassy bank accounts and payment of bills.
- Coordination of maintenance work at the embassy
- manning the reception (when necessary and/or in the absence of the person in charge of reception), answering phone-calls, receiving post and other deliveries, receiving guests etc.
- Ad hoc administrative tasks
- assistance in registering and de-registering of diplomatic cars and customs clearance of diplomatic shipments
- making small purchases for the embassy (household and office items, fruits, tea, etc.)
Requirements:
- Fluent English
- Flexible, open-minded
- Ready to take on new and sometimes unexpected tasks with a positive attitude
Conditions: - 38 hour per week
- full-time
- healthy work environment built on trust, teamwork and respect
- salary according to qualifications
Откликнуться на эту вакансию: Accounting assistant and administrative coordinator
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 26295635 на должность Делопроизводитель \ Офис - менеджер (дочерняя компания) от компании Газпромбанк в городе (населенном пункте) Москва