от компании (организации): AliExpress Россия в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Маркетинг, реклама, PR" → "Менеджмент продукта (Product manager)"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 26827310 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Понедельник, 4 ноября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 26827310 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Понедельник, 11 ноября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 26827310 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
3–6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Lead Product Manager (Head of Product), Customer Service / Ведущий менеджер по продукту
We are looking for Lead Product Manager to be responsible for Customer Service stream (including both B2C and B2B platforms). You will work closely with engineering, analytics and UX/UI design teams, as well as business owners. Main scope - Customer Service Platform.
What you will do:
- Development of the new Customer Service platform, both for buyers and sellers
- Determine the product strategy, key milestones and resources needed
- Manage key product streams
- Customer interaction channels (Application chat, Messengers, Voice etc)
- Contact-centre tools (operators' workflow and balancing workload)
- Robotisation and automation support scenarios and scripts (ML-bases, chat bots etc)
- Prepare product requirements for software engineering teams
- Coordinate product launches and control crucial metrics
- Perform retrospective meetings and support further product development
Candidate profile:
- At least 4 year of Product Management experience (preferably in E-Com or Classifieds)
- Strong analytics skills (ideally to have good SQL knowledge and Power BI / Tableau skills)
- Excellent project management skills
- Excellent knowledge of digital and e-comm business metrics
- Experience in working in agile teams (Business – Product – Engineering)
- Ability to confront business / tech pressure and find win-win solutions
- People management experience will be a plus
What we offer:
- Work for one of world's biggest IT companies in Russia;
- Comfortable office in Moscow City with limitless fruits and coffee;
- Competitive salary with performance-based bonuses;
- Mac or Windows laptop of your choice;
- Corporate medical insurance.
Откликнуться на эту вакансию: Lead Product Manager (Head of Product), Customer Service / Ведущий менеджер по продукту
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 26827302 на должность Дизайнер интерьеров от компании Masorina Design в городе (населенном пункте) Москва