от компании (организации): DentalFantasy в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Банки, инвестиции, лизинг" → "Работа с проблемными заемщиками"
с заработной платой: от 160000 руб.
Вакансия № 28115540 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Понедельник, 16 сентября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 28115540 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Пятница, 20 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 28115540 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
1–3 года
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Personal assistant
We invite you to work as a personal assistant for administrative support to the CEO
Duties:
- Organization of private and business trips of the head "turnkey" (visa support, booking and ordering tickets, hotels, transfers);
- Fulfillment of personal, family orders head (interaction with the driver, house staff);
- Providing a full range of administrative support to the manager: receiving phone calls, planning of the working day, organization and assistance in negotiations, sending and receiving documents, preparing letters, presentations and various documents upon request;
- Working with VIP-level projects, and promptly solving tasks;
- Planning the schedule of the manager;
- The most important thing in the duties of a personal assistant is to work ahead of those tasks that may come a little later.
Requirements:
- Experience working with first responders for 3 years or more;
- High level of spoken English;
- Ability to quickly understand and comply with any assignments of an official or domestic nature, to delve deeply into the problem, to draw conclusions and suggestions;
- Willingness to be available 24/7 (adequate attitude to the time frame);
- Shrewdness and ability to understand the manager at a glance;
- Advanced level of work with Microsoft Office applications;
- Skills in writing progress reports, office correspondence, and negotiating;
- Ability to negotiate with all and about everything;
- Ability to quickly find relevant information in search engines, analyze and briefly state the essence in writing;
Conditions:
- Registration under LC RF, fully official salary;
- Compensation for mobile communications;
- Full employment 5 / 2;
- Hybrid work format - office + remotely.
Откликнуться на эту вакансию: Personal assistant
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 28115536 на должность Ассистент руководителя (ассистент IT команды) от компании Montekrist media в городе (населенном пункте) Москва