от компании (организации): KPMG в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Административный персонал" → "Секретарь"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 5246456 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Воскресенье, 22 сентября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 5246456 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Среда, 13 ноября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 5246456 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
3–6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Personal Assistant
KPMG is a global network of professional services firms. Across 152 countries, more than 189 000 KPMG people provide Audit, Tax and Advisory services to a huge range of clients, from leading brands to public bodies, global multi-nationals and local businesses.
KPMG in Russia is constantly acquiring new clients among leading Russian and international companies. Our team consists of highly qualified professionals, all of them including new employees participate both in domestic and international engagements, exchange successful experience and best practice with global colleagues.
The vacancy is opened at JSC KPMG.
Responsibilities:
- Assisting Partner in all administrative matters;
- Preparing contracts, different documents, working with Contacts database;
- MS Outlook Calendar (meetings and travel schedule);
- Arrangement of board meetings (document preparation, distribution of materials, organizing schedules);
- Clerical duties (e-mail, mail, faxes, filing, typing);
- Arranging meetings;
- Coordinating all business trips (booking tickets, hotels, cars, preparing travel expenses forms for Finance Department);
- Filing the documents;
- Assisting in department events organization;
- Preparing Power Point presentations;
- Ability to give presentations to clients / company contacts in the Partner’s absence;
- Other responsibilities as assigned by the Partner (apartment lease matters, bills, etc.).
To fulfil the role the candidate is expected to meet the following requirements:
- Completed higher education;
- Fluent English (both oral and written), Russian;
- Administrative experience not less than 3 years;
- Computer literacy (MS Office);
- Stress resistance;
- Excellent communicative skills;
- Time management skills;
- Ability to handle multiple tasks;
- Readiness to work overtime.
Откликнуться на эту вакансию: Personal Assistant
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 5246444 на должность Стажер в отдел персонала от компании TERVOLINA в городе (населенном пункте) Москва