от компании (организации): DigitalHR в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Маркетинг, реклама, PR" → "Менеджмент продукта (Product manager)"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 7255945 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Воскресенье, 11 августа 2024 года.
Дата обновления вакансии № 7255945 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Среда, 25 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 7255945 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
не требуется
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Product manager
Responsibilities:
- You have to love conversion optimization and know everything about it.
- Optimize landing pages and conversion funnels to drive measurable increases in conversion rates and revenue.
- Conduct qualitative and quantitative research and analysis about users to feed testing, UX and content development.
- Coordinate and communicate with designers and developers to drive projects forward through design, development, QA and launch.
- Structure, build and track tests using Mixpanel or other A/B tasting tools.
- Manage and prioritize multiple tests across portfolio of websites.
- Work closely with user acquisition team to help them on growth tasks.
- Work with analysts and data scientists on “data-driven solutions” for a growth team.
- Communicate new features to the customer support and users.
- Relentlessly focus on delivering great experiences to customers.
- Work with design, marketing, customer success to ensure customer delight.
- Understand user needs and behavior.
Skills:
- 4+ years of experience in a role turning data into insights which become tests (or action) through analysis, creativity and communication with the following experiences:
— A/B multivariate testing processes and understanding of related statistical analysis;
— use of site analytics and optimization software packages (e.g. Google Analytics, Optimizely, Mixpanel, CrazyEgg);
— analysis of quantitative data (web metrics, revenue reporting, etc.) and qualitative data (surveys, screen recordings, etc.) to develop insights about the user.
- Experience running user research projects from start to finish (segmentation, usability, etc.).
- Developed business acumen to size different opportunities, articulate risks and trade-offs and prioritize.
- Track record of execution.
- English: Upper-Intermediate.
Откликнуться на эту вакансию: Product manager
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 7255942 на должность Junior Product Manager от компании ООО Ревил в городе (населенном пункте) Москва