от компании (организации): Cushman & Wakefield в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Строительство, недвижимость" → "Управление проектами"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 7640998 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Пятница, 13 сентября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 7640998 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Вторник, 24 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 7640998 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
1–3 года
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Junior Consultant in Offices department (Tenant Representation)
Cushman & Wakefield - a leading global real estate services firm that helps clients transform the way people work, shop, and live is looking for:
Junior Consultant in Offices department, Tenant Representation
Responsibilities:
The candidate will assist senior colleagues with daily activities as well as independent preparation of the following:
- Preparing commercial proposals based on team leader’s recommendations
- Working in MS Power Point and MS Word
- Understanding of the client’s request
- Real estate market analysis
- Preparing project approach and scope of services
- Fee structuring
- Business development
- Arrange meetings with new clients through cold and warm calling
- Networking
- Follow-up existing clients
- Maintaining the CRM
- Preparing long lists of suitable properties (based on tenant requirements)
- Working with the d-base
- Creating maps
- Formatting according to tenant requirements
- Organizing property tours
- Booking transport
- setting up site visits
- preparation of tour book materials
- sending out invitations
- keeping minutes of tenant questions
- follow-up
- Preparing of financial models
- collecting figures
- editing table
- building charts
- Assistance in transaction management
- Involvement in lease negotiations
- Preparing meeting minutes
- Review of commercial terms stated in LOIs and lease agreements
Requirements:
- Candidate must have strong communication skills
- Candidate must have basic knowledge of financial modelling
- Candidate must have advanced PowerPoint and Word presentation skills
- Candidate must have strong business development and networking skills
- Successful candidate will have strong desire to learn, self-motivation, excellent command of English
Conditions:
- Well known international company with strong people-oriented and development corporate culture
- Competitive compensation and social package
- Opportunity to be a part of professional team
- Participation in challenging projects
- Office in the Moscow center (Mayakovskaya), modern office environment
Откликнуться на эту вакансию: Junior Consultant in Offices department (Tenant Representation)
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 7640996 на должность Администратор 1С от компании ФКУ Центр по обеспечению деятельности Казначейства России в городе (населенном пункте) Москва