от компании (организации): iPlace в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Маркетинг, реклама, PR" → "Радио реклама"
с заработной платой: до 150000 руб.
Вакансия № 8443977 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Воскресенье, 18 августа 2024 года.
Дата обновления вакансии № 8443977 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Вторник, 24 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 8443977 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
3–6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Digital marketing and E-commerce specialist
Our client, international well-known consumer company is looking for: Digital marketing and E-commerce specialist
Responsibilities:
—Manage & develop ECom & Digital Marketing projects with Key customers to secure top position in MDA online market share;
—Develop Brand Zones & SIS in Customer’s Ecom sites;
—Validate Digital promotions as Coop activities before sign off with Customers;
—Implement data transparency brand-vs-customer approach, set up Customer’s GA access & monitoring;
—Online Sell out promotion plan management on daily pulse with Customer digital marketing teams;
—Develop and operate content delivery process to Customers’ sites;
—Communication with Central EMEA teams about new tools/instruments integration;
—Flex Media content management;
—Data Collection and reporting on marketing campaigns;
—Control upsell & cross sell activities on Customers’ sites based on info from Product lines.
Requirements:
—At least 3 year of experience in digital agency or mixed with client side, preferable with E-commerce expertise;
—Working on the edge of internal Sales/ Marketing teams, Agency performance team & Customers’ Digital Specialists;
—Higher degree;
—English – upper intermediate;
—Passion for IT, e-commerce and digital projects, committed to KPI delivery;
—Experience of effectively managing large-scale projects from brief through to delivery;
—Fluent in digital landscape, knowledgeable in wide range of performance instruments;
—Good Math skills & great logic is a must;
—Being proactive evangelist of performance technologies for internal audience;
—Technical background, competence and understanding of actual technologies like HTML5, HTML, CSS, PHP, Email/SMS Services, etc is a plus.
Откликнуться на эту вакансию: Digital marketing and E-commerce specialist
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 8443974 на должность Social Media Manager (SMM) от компании iPlace в городе (населенном пункте) Москва