от компании (организации): Fresenius Kabi в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Транспорт, логистика, перевозки" → "Таможенное оформление"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 8601373 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Вторник, 10 сентября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 8601373 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Понедельник, 23 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 8601373 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
3–6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Customer Service Specialist
Responsibilities:
- Processing orders from Customers in SAP (SD and Elvis module), coordinating and following up deliveries until the final supply to Customer, ensures Customers satisfaction;
- Reconciliation of the quantities, expiration dates of the products batches with Customers, posting the necessary corrections, specifying payment terms, etc.;
- Coordinating shipments with Customers and with warehouse;
- Providing all the necessary delivery documents;
- Providing information to other departments and Customers regarding deliveries and other logistic related areas, builds strong day-to-day relations with internal (Russians distributers) and external partners (from CIS countries);
- Preparation of direct shipments (from Germany/India to clients in CIS);
- Coordinates customers claims and returns (communication with warehouse and Customers, commercial and registration departments investigation of claims, relevant postings in SAP, providing documents to clients);
- Order to cash cycle monitoring (Russia and CIS), AR and overdue monitoring;
- Monthly sales and weekly stocks reports preparation and analysis (both for Russia and CIS) in SAP and Excel;
- Rebate agreements managing with Commercial Dept. (in SAP SD);
- Product samples providing for marketing and other departments;
- Control of contracts and agreements with Customers status in 1C system;
- Free of charge deliveries (from order to goods receiving in hospital) performing in SAP;
- Backorders monitoring and control;
- Customer master data uploading in SAP;
- SOPs preparation and constant updating.
Requirements:
- Higher education (technical is preferred);
- 3+ years of relevant experience in a similar position within international company (Pharma will be an advantage);
- Strong PC skills (Excel, Word, ERP system, SAP experience will be a big advantage);
- English on upper-intermediate or fluent level;
- Strong communication skills, ability to handle multitasking and working fast and effective;
Conditions:
- Competitive compensation package;
- Performance-based bonuses;
- Medical insurance, life insurance;
- Mobile phone compensation.
Откликнуться на эту вакансию: Customer Service Specialist
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 8601371 на должность Специалист по внешнеэкономической деятельности от компании TVG Group в городе (населенном пункте) Москва