от компании (организации): ООО С.А. Джиар Солюшенс в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Управление персоналом, тренинги" → "Тренинги"
с заработной платой: от 45000 до 60000 руб.
Вакансия № 9423607 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Суббота, 27 июля 2024 года.
Дата обновления вакансии № 9423607 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Вторник, 24 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 9423607 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
1–3 года
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Помощник руководителя
We are a boutique management consulting team and we lack administrative support. We are looking for a professional, who will keep our office tidy, our papers sorted and will help our team get organized. Candidate should be a Russian speaker.
Main responsibilities:
- Team support:
- Booking tickets and hotels
- Printing the presentations and client materials
- Materials production control
- Welcoming newcomers – help with hardware order and setup, accounts management (corporate mail, MS Office, consulting tools)
- Office management:
- Office management and improvement – it should be clean, cozy and plausible to work
- Supplies control – stationary, coffee/tea, snacks, fruits – everything should be available
- Personal assistant for CEO:
- Scheduling and preparing for meetings
- Team building events organization
- Other support with various administrative issues
- Secretary:
- Answer the phone calls and efficiently reroute to correct person
- General administrative support:
- Managing the interview process for consulting roles
- Managing invoices and for all administrative tasks
- Sending and receiving mail, organizing notary visits, etc.
The ideal candidate should be:
- Proactive – it’s not a position for a sleepy person, the ideal candidate should always be in the moment, be concerned on “what else can be done to help the company and to enhance our business”
- Independent and savvy – there will be a lot of different tasks to accomplish so the candidate should be able to find ways on solving those in the optimal way without much guidance
- Accurate and attentive to the details
- University degree and good knowledge of English (upper intermediate+)
- Good computer user, willing to develop his/her skills
Happy to consider fresh graduates for this role.
We are located in Algorithm Business Center, Akademika Pilugina street.
Откликнуться на эту вакансию: Помощник руководителя
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 9423603 на должность Специалист по дистанционному обучению от компании ООО БИ-БИ в городе (населенном пункте) Химки