от компании (организации): ООО Кимберли-Кларк в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Информационные технологии, интернет, телеком" → "Электронная коммерция"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 9821765 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Воскресенье, 29 сентября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 9821765 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Среда, 13 ноября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 9821765 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
более 6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: E-Commerce Key Account Development Manager
Main Responsibilities
- Explore, identify and pursue KC’s category share growth opportunities within a customer/channel.
- Identify Key Customers from the stand point of strategic growth opportunities, generate and propose special joint business development programs for such a Customers.
- To reach and exceed sales targets for each client via managing perfect execution of a Customer plan.
- Implement agreed Customer Management strategy.
- To compile the best possible Customer Plan based on identified growth opportunities for each category actively involving Digital marketing, Digital shelf and Distributor management teams.
- Leading negotiations with the Customers actively involving all functions when necessary.
- Ensure of KC brands presence within the customers drives highest conversion and call for purchase.
- Control execution by Customer of reached agreements (digital shelf placement, number of SKUs listed, activities, leads, etc.)
- Monitor product-ordering process to ensure shelf stock availability at all times, take proactive measures in case risk of OOS appears.
- Monitor execution of pricing strategy within customer\channel and take necessary actions to ensure its fulfilment.
- Coordinate paper turnover and payment process between Customer and Supplier (KC or Distributor).
- Monitor competition activities/actions, come up with counteracting proposals, approve and implement them.
- Complete all administration and reports within guidelines and on time.
Key Competencies / Skills
- Ability to see and realize business opportunities.
- Lead customers via comprehensive business approach and engagement.
- Energized and ambitious.
- Understanding of FMCG market
- Managerial capabilities:
- Budget management
- Project management
- Problem solving
- Knowledge in Sales and Trade Marketing.
- Learning agility must be high
Required Qualifications / Experience
- 5 years of relevant work experience in FMCG companies.
- PC literate, different data bases
- English knowledge is a big advantage
- Track record of success
Откликнуться на эту вакансию: E-Commerce Key Account Development Manager
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 9821760 на должность Заместитель директора магазина (Сходненская) от компании Сеть универсамов «Народная 7Я семьЯ», супермаркетов «SPAR» и «ИдеЯ» в городе (населенном пункте) Москва