от компании (организации): ABBYY в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Маркетинг, реклама, PR" → "Интернет-маркетинг"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 9955463 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Вторник, 23 июля 2024 года.
Дата обновления вакансии № 9955463 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Воскресенье, 22 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 9955463 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
3–6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Mobile performance marketing manager
ABBYY is the world's leading developer of intelligent information processing solutions. We are working on the science and technology of artificial intelligence in the field of computer vision, NLP and data processing (more than 400 patents in this field). Our products are used by millions of people around the world. Our clients include Volkswagen, Pepsi, Walmart, Samsung, UIPath, PwC, Xerox, HP, Sberbank, Tinkoff, Point.
Responsibilities:
- Plan and execution of Mobile marketing strategy to drive installations and revenue
- Leading main user acquisition channels for ABBYY Mobile Apps
- Managing user retention activities inside and outside mobile apps
- Managing ASO in App Store and Google Play
- Research of potential mobile marketing opportunities, identify growth areas and experiment with them
- Metric's analysis (CPI, LTV, Retention etc.) and Mobile marketing performance reporting
- Participation in Mobile marketing activities budgeting
- Cross-functional communication with internal stakeholders (product development, product marketing, legal, finance teams, etc)
Qualifications:
- Experience in Mobile marketing, with B2B and B2C mobile product experience as a plus.
- Experience in Mobile user acquisition
- Innovation-oriented
- Understanding of the advanced Mobile marketing and eCommerce trends and technologies
- Understanding of the main Mobile marketing metrics and KPIs – CPI, CPA, LTV, ROI, etc.
- Problem-solving skills with a strong focus on KPIs achieving
- Advanced user of analytics tools: AppsFlyer, Firebase, AppRadar, AppAnnie, PowerBI, MS Excel
- Advanced written and oral English
- Strong team player with good leadership skills
Откликнуться на эту вакансию: Mobile performance marketing manager
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 9955455 на должность Менеджер по маркетингу и рекламе от компании ОНЛАЙН ТРЕЙД.РУ в городе (населенном пункте) Москва