от компании (организации): ООО H.B.Fuller в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Административный персонал" → "Персональный ассистент"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 11357096 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Вторник, 5 ноября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 11357096 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Пятница, 15 ноября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 11357096 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
1–3 года
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Administrative assistant
We, at HB Fuller embrace a shared set of beliefs and competencies that we are able to achieve success. We strive to hire talent that demonstrates our beliefs and our competencies.
POSITION OVERVIEW
HB Fuller Russia Limited Liability, provide administrative support to local team, provide back up for CS and Logistics. Position is essential for the further development of the regional office.
PRIMARY DUTIES
- Responsible and accountable for the organization of the administrative support of Moscow office.
- To be trained for further back up of CS and Logistical functions.
- Provide support to the profitable business growth with day to day
- Issue requests for office supplies for office needs and employees.
- Help to supply the work area with necessary stationery and office equipment.
- Do necessary translation work, prepare short letters for Manager's signature.
- Do all necessary filing work, receive, process and pass on the incoming correspondence.
- Complete documentary files in accordance with established procedures; ensure their safekeeping and timely transfer to the archives.
- Act as an interpreter during the meetings, make sure you need written translations as requested by the Manager or by business needs.
- Reserve tickets and hotels for the guests and HBF-employees if necessary.
- Follow other instructions for office administration.
MINIMUM REQUIREMENTS
- University Degree (possible in progress)
- Preferred 2+ years of experience in similar function
- 1C software superior knowledge
- PP, Excel, Word excellent knowledge
- Preferred experience in general
- Excellent communication skills including superior computer and data management skills
- Fluency in English and Russian
- Excellent collaboration and involved skills
Откликнуться на эту вакансию: Administrative assistant
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 11357092 на должность Специалист отдела закупок от компании НИИ НДХиТ в городе (населенном пункте) Москва