от компании (организации): ООО Мон’дэлис Русь в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Административный персонал" → "Персональный ассистент"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 11733166 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Понедельник, 2 сентября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 11733166 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Воскресенье, 22 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 11733166 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
1–3 года
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Team Assistant (Sales)
What makes working at Mondel?z International so special?
Many things. The iconic brands and global nature of our business. The continuous innovation and endless opportunities to grow. The chance, each and every day, to put a smile on people’s faces. We are the world’s leading maker of Chocolate, Biscuits, Candy and Gum with outstanding brands like Alpen Gold, Oreo, Milka
Responsibilities:
- Support line manager with on-going business tasks incl. tax/legal support as appropriate
- Assisting in solving ongoing matters and projects incl. T2T Meetings;
- Organization of working meetings and group events;
- Organization of business-trips (tickets, hotels, visas, expense reports etc) for sales department;
- Control of business-trip reports of the Sales Manager;
- Execution of personal tasks of the Sales Manager;
- Dealing with providers’ payment documentation; coordinating agreements approval process;
- Managing of business correspondence (Russian / English);
- Managing of incoming and outgoing calls and correspondence;
- Written translation upon request;
- On demand tasks by line manager, as appropriate
- Possible participation in Sales department projects and activities.
Requirements:
- Higher education;
- 2-year work experience in administrative sphere;
- Good command of English; both written and spoken
- Strong communication skills; accuracy and attentiveness to the details (to work with documentation);
- Team-player with ability to multitask and build strong & efficient relations with employees and clients;
- Advanced PC user (Outlook, Word, Excel, Power Point).
*Temporary contract ~ 1,5 year – substitution during the maternity leave
Откликнуться на эту вакансию: Team Assistant (Sales)
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 11733160 на должность Менеджер по претензионной работе с поставщиками (со знанием английского языка) от компании MODIS в городе (населенном пункте) Москва