от компании (организации): ИП Дубовицкая Светлана Владимировна в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Информационные технологии, интернет, телеком" → "Интернет"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 12424507 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Четверг, 22 августа 2024 года.
Дата обновления вакансии № 12424507 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Понедельник, 23 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 12424507 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
1–3 года
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Customer Success Manager (id 15662)
GENERAL DESCRIPTION
Technical Support Manager will be in contact with TrackAd’scustomers. You will help them to understand, internalize and experience the value of TrackAd throughout the duration of their journey with our company. Your role will be to support internal and external user, to find smart solutions for complex problems, to contribute his own ideasand to push forward our products as a whole. Your knowledge in development will allow you to find fast solution or to provide all information to the development team to improve the product.
DUTIES AND RESPONSIBILITIES
Support the customers with TrackAdtechnical integration
Manage day to day communications with the customer once the integration is complete
Maintaining and improving specific functionalities in PHP
Troubleshoot, test and maintain the core product software and databases to ensure strong optimization and functionality
Set the objectives and meet the deadline
WORK EXPERIENCE AND SKILLS REQUIREMENTS
Ability to work in multi-tasking mode
Loving to support and help people
Knowledge of PHP and MySql
Knowledge of web technologies including HTML, CSS, AJAX
Experience with Google Analytics and Google Tag Manager are plus
Ability to quickly understand someone else's code, to fully understand the project architecture
Discipline, enthusiasm and good communication skills
Proactive, fast thinking, efficient, team spirit
English spoken, French will be an advantage
If there is a lack of some technical skills, we will behappy to help with improvements
WE OFFER
Work with modern technologies: Symfony3.4, MariaDB, Vue.js
Modern tools: JIRA, Git, Slack, Freshdesk
To join a committed and talented team in an International company
Training and knowledge transfer
Full compliance with the LabourCode
Health insurance (with stomatology)
Office Class A in ArmaZavod(5mn from KurskayaMetro)
Coffee, tea, fruits, ping pong table and PS4 at office
Working schedule: from Monday to Friday 10:00 to 19:00
Откликнуться на эту вакансию: Customer Success Manager (id 15662)
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 12424503 на должность Сервис-инженер от компании ООО Волтакс-Альянс в городе (населенном пункте) Химки