от компании (организации): ALFA LAVAL в городе (населённом пункте): Королев
в отрасли экономики "Административный персонал" → "Ресепшен"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 16480598 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Понедельник, 16 сентября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 16480598 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Суббота, 21 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 16480598 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
3–6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Receptionist
Main responsibilities:
- Receive and correctly route incoming and outgoing telephone calls at a switchboard or multi-line phone and maintain long distance call logs.
- Work with incoming and outgoing correspondence and documentation, send letters and promotional products, send correspondence via Administrative specialists or third-party couriers.
- Take and distribute accurate messages.
- Ensure the regular availability of stationery, consumables including protective equipment and other goods and materials necessary for the office operation (purchase, delivery, reception, accounting, storage, and provision).
- Support in arranging business trips for employees: air and railway tickets, hotels, taxis.
- Process the incoming invoices (courier services, delivery of stationery, equipment, air and railway tickets, hotels, taxis, etc.), monitor the deadlines for payments.
- Greet visitors and determine the nature of their visit; issue visitor passes and maintain visitor logs; alert appropriate party of visitor arrival or direct visitors to appropriate office, department, or employee.
- Respond to routine inquiries from internal or external sources, for example on the organization’s location, hours of operation, phone numbers, or email address.
- May also perform miscellaneous administrative activities such as booking meeting rooms, typing, organizing and distributing mail, receiving and sending courier packages, etc.
Requirements:
- Higher education ;
- Minimum 3-year experience in a relevant position
- Experience in international company
- English – intermediate
- Excellent communication skills
- Focus on results and team working
We offer:
- Competitive package of salary, benefits, and bonus scheme.
- Work in international company with high quality and long life; leading practices; an absolute focus on safety.
- Great team of professionals to cooperate with.
Откликнуться на эту вакансию: Receptionist
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 16480590 на должность Директор магазина в ТЦ Афимолл от компании ЗАО Мир посуды в городе (населенном пункте) Москва