от компании (организации): IPONWEB Ltd (UK) в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Информационные технологии, интернет, телеком" → "Поддержка, helpdesk"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 16543782 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Пятница, 2 августа 2024 года.
Дата обновления вакансии № 16543782 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Пятница, 20 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 16543782 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
1–3 года
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
гибкий график
Дополнительные сведения о вакансии: Helpdesk support engineer
IPONWEB IT department is looking for a full-time Helpdesk Support specialist in Moscow office.
Responsibilities
- Support Moscow office workstations (about 300 Ubuntu Linux, Mac and Windows): installation, configuration and user support;
- User account system management, access granting and revoking;
- IT Helpdesk level 1 requests processing;
- Install and configure peripheral equipment like: printers, access points, TVs etc;
- Purchase office equipment;
- Writing user documentation and HOWTOs and keeping it up to date.
Preferable skills and experience - Experience in client Linux, MacOS and Windows OS;
- Experience in basic Network configuration;
- Experience in installing system and application software on Linux, MacOS and Windows OS;
- Good communication skills;
- Intermediate level of written English; Intermediate level of speaking English will be a huge advantage
We offer you:
- An excellent career opportunity with a High Tech International company – One of the leading companies in the RTB and Programmatic Marketing Industry;
- Open and approachable management team with a strong engineering DNA (80% of Moscow office – engineers, management and executives have a technical background);
- Many internal pathways for career development and professional growth, supported by a performance review system;
- Respect for independent thought and freedom of actions;
- Competitive salary and comfort;
- Core office hours are 12-18, and outside of that you have full flexibility;
- An option to work remotely sometimes (VPN and other services for remote work are available);
- Medical expenses compensation including pharmacy costs;
- Internal and external education program;
- English courses compensation;
- Relocation program from any region of Russia to the Moscow office;
- Referral bonus system;
- Fruits, vegetables, cheese, nuts, cookies and cakes, snacks and beverages at every coffee point and more.
Откликнуться на эту вакансию: Helpdesk support engineer
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 16543778 на должность Специалист технической поддержки от компании Бюджетные и Финансовые Технологии в городе (населенном пункте) Москва