от компании (организации): АО L’Or?al в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Административный персонал" → "Персональный ассистент"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 16724996 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Воскресенье, 8 сентября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 16724996 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Пятница, 27 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 16724996 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
1–3 года
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Assistant
L'Oreal company announces a competition for an assistant one of the largest divisions of the Company.
Main accountabilities:
- Administrative and technical assistance to Commercial Director (calendar management, business travel, taxi, expenses reports, fuel reports, order of office equipment, business cards etc.)
- Organization and coordination of Commercial Director’s activities
- Organization of meetings: reservation of the conference rooms, consolidation of participants’ list, agenda, follow ups, feedback form, gathering of presentations
- Preparing and updating of Key Commercial Meetings calendar for full year
- Preparation of presentations, analytical, informational and reference materials for internal and external meetings, conferences
- Preparation of introduction speech to Commercial Team for internal portal on a monthly basis
- Coordination of the arrival of new employees (FIT course planning, IT and telephone requests etc.)
- Cooperation with other departments (Marketing, Finances, Purchasing, HR etc.), Commercial Direction, with other assistances
- Gathering, communication and dispatching information throughout the team
- Cooperation with the suppliers (MICE and Travel agency, catering, taxi, office equipment, business cards)
- Drawing up purchase orders, control of budget and expenditure
- Handling delicate and unexpected situations and resolution of ongoing problems
Critical competencies :
- Time management,
- Good knowledge of ppt, excel, outlook,
- Perfect design of presentations,
- Excellent communication skills,
- Analytical skills,
- Correct priorities ’setting,
- High sense of responsibility,
- Stress resistance,
- English (Upper-Intermediate)
Откликнуться на эту вакансию: Assistant
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 16724991 на должность Личный ассистент (удаленно) от компании Shine в городе (населенном пункте) Москва