от компании (организации): ООО Кимберли-Кларк в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Административный персонал" → "Персональный ассистент"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 18491139 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Суббота, 9 ноября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 18491139 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Четверг, 14 ноября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 18491139 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
3–6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Personal Assistant to General Manager
Principal Responsibilities:
- Read and analyze incoming and outgoing mail, memos, submissions and reports.
- Establishes meetings. Maintains appointment schedule. Confirm appointments, arranges transportation, hotel arrangements and other items as appropriate to the occasion.
- Establishes and maintains reminder calendar, both written and verbal to function director.
- Places local and international telephone calls, answers, screens, routes incoming calls, takes messages if required, arranges conference calls; uses judgment on whether to offer a response, takes a message, transfers to alternate employee.
- Types correspondence, documents, forms, reports, presentations on an accurate and timely basis.
- Makes travel arrangements: hotel, flight reservations and visa transactions.
- Meets and greets visitors; performs introductions, translations and external services as situation requires.
- Prepares / follows up / files expense reports, travel and leave request forms, purchasing orders.
- Personal tasks assigned by the manager.
- Maintenance of stationary.
Success Criteria:
- High quality service to the clients by being on time, proactive, positive and having set priorities to use time effectively.
Cultural Diversity:
- Ability to work in multinational environment.
Knowledge/Skills/Abilities:
- Experience in the role of Personal Assistant not less than 3 years.
- Computer software skills (Word, Excel, PowerPoint, SAP)
- Customer & Client orientation
- Building collaborative working relations
- Good communication skills
- Attention to details
- Problem Solving
- Analytical Thinking
- Planning & Organizing
- Delivers Results
- Languages: Russian, English fluent
Откликнуться на эту вакансию: Personal Assistant to General Manager
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 18491131 на должность Персональный ассистент Генерального директора от компании ООО Таможенная карта в городе (населенном пункте) Москва