от компании (организации): ООО Финстек Бел в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Информационные технологии, интернет, телеком" → "Интернет"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 24283918 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Пятница, 9 августа 2024 года.
Дата обновления вакансии № 24283918 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Пятница, 20 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 24283918 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
1–3 года
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
удаленная работа
Дополнительные сведения о вакансии: Technical Customer Support (L1)
Finstek is looking for a Technical Customer Support to join our Level 1 Technical Operations team. You will be part of a 24 by 5.5 rotation team which is responsible for providing customer support and also for monitoring / troubleshooting / administering multiple mission critical systems of the company.
Responsibilities:
- Provide day-to-day support for Finstek's systems such as MT4/MT5 and Bridge/Aggregator
- Support our clients with technical issues in a professional manner
- Provide our customers with status updates according to our SLA processes and procedures
- Escalate alerts/issues to appropriate internal teams and work with them towards a timely resolution
- Monitor and manage servers statuses and health, network connectivity
- Independently analyse and identify root causes of system and trading issues
- Produce regular business and technical reports
- Track all issues in a ticketing system
Requirements: - 1+ year(s) of a relevant working experiences
- Strong communication skills
- Strong logical thinking and analytical skills
- Persistent in resolving issues and finding solutions
- Fluent written and spoken English (B2+)
We Would Love to See: - Background in finance and/or IT
- Working experience in a financial company/bank
These are Just Some of Our Benefits - Competitive market salary reviewed once a year
- Professional training and conferences, with the partial/full compensation
- Medical insurance (depends on location)
- Possibility to work remotely
About Us
Finstek is a leading technology provider focusing on providing cutting-edge fintech solutions for institutions operating in financial markets. The development of high-tech reliable software and services for covering our customers' needs is in our DNA. Our customers are worldwide FX Market Brokers.
Откликнуться на эту вакансию: Technical Customer Support (L1)
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 24283911 на должность Руководитель инженерной группы от компании Скала^р в городе (населенном пункте) Москва